Hörnefors Idrottsförening
Simidrott

Medlemsavgift 2022 - beslutas av årsmötet

För att vara medlem i Hörnefors IF måste man betala en medlemsavgift. Medlemsavgiften gäller kalenderår och som aktiv måste man betala sin medlemsavgift för att få träna och spela matcher. Aktiva tränare/ledare för lag inom HIF representerar föreningen och ska betala medlemsavgift.

Medlemsavgift skickas ut i samband med deltagaravgiften för respektive idrott.

Medlemsavgift  enskild = 300 kronor/år
Medlemsavgift familj = 500 kronor/år

Deltagaravgift

Till idrotterna betalas en deltagaravgift för varje aktiv spelare/deltagare inom HIF. Deltagaravgiften ska täcka kostnader för plan/lokalhyra, domare, material osv. Storleken på denna avgift varierar beroende på ålder och idrott då idrotterna inom föreningen hanterar avgiften olika.

Simning 2023

Nybörjargrupp 400 kr/termin