Hörnefors Idrottsförening

PROFILKLÄDER

HIF samarbetar med Stadium och CRAFT för materialinköp till vår verksamhet.

Köp dina idrottsartiklar och kläder på Stadium Avion.
Registrera ditt medlemskap via Stadiums webbplats https://www.stadium.se. Är du redan medlem i Stadium registrerar du enkelt HIF som din förening via https://www.stadium.se/teamsales
Sedan behöver du bara handla som vanligt på Stadium med ditt Stadium-medlemskap.

Vid eventuella frågor kring din order kontaktar du Stadium kundservice på 0771 – 499 499.

Vill ni ha er beställning inom ca 1 vecka, direkt hem till dig och du betalar direkt? Beställ direkt på länken nedan:
STADIUM.SE

Vill ni göra en lagbeställning, lev tid ca 3 veckor, direkt till lagbeställaren som samlar in pengar och betalar? Använd dig av infon nedan.

LAGBESTÄLLARE/INKÖPARE

Med nya Teamsales har varje lag en person som får användarbehörighet och kan beställa material via hemsidan. Meddela kansliet vem som ska vara ansvarig person i laget.

SORTIMENT
Föreningsprofil HIF

Stöd din förening

Bonus till alla!
Visste du att föreningen kan få 3% extra bonus när föreningens medlemmar och dess anhöriga handlar på Stadium som privatkunder?

Samtliga medlemmar i föreningen, samt anhöriga, kan alltså bidra med extra bonus till föreningen eller ett specifikt lag i föreningen när de handlar på Stadium. Det som krävs är att man är medlem hos Stadium när man handlar i Stadium-butik eller på Stadium.se (inloggat läge). Medlemskapet är givetvis gratis och man kan enkelt registrera sig på stadium.se eller i närmsta Stadium-butik. Därefter loggar man in på stadium.se och går in på fliken Stöd din förening under Mina Sidor för att söka upp den förening man vill stötta. En person kan lägga till max fyra föreningar.

Uppmana era medlemmar att stötta föreningen för att kunna få ut mer av ert samarbete med Stadium!

TRYCK PÅ OVERALLER
Ni kan välja namntryck direkt i samband med webb order. Riktlinjerna för tryck på overaller är följande:
Barn/ungdomslag: Initialer på höger byxben, samt längst ned till vänster på jackan.

KONTAKT STADIUM TEAMSALES - vid reklamationer eller frågor som rör din beställning.

info.teamsales@stadium.se

Kundtjänst 0771-88 33 00

Kontakta HIF:s  kansli för övriga frågor kring inköp av kläder.