Hörnefors Idrottsförening

TIDPUNKT

Februari/mars: Hörneforshäftet, alla aktiva
Augusti/september: Hörneforshäftet, alla aktiva,
November/December: Bingolottos Julkalender, alla aktiva, Bingolottos uppesittar lott, hela föreningen,

HÖRNEFORSHÄFTET
Hörneforshäfte gäller från mars - augusti säljs av alla aktiva under februari/mars. 4 stycken/familj och 2 stycken/enskild medlem.
Hörneforshäfte gäller från september - februari säljs av alla aktiva  under augusti/september, 4 stycken/familj och 2 stycken/enskild medlem.

Föreningen har fortlöpande en rad olika utgifter för verksamheten i form av hyror, serieavgifter, cupdeltagande, domarkostnader, material, utbildning med mera och för att klara av dessa utgifter och kunna bedriva krävs det inkomster i en eller annan form. I dag kommer föreningens intäkter från flera olika ställen såsom bidrag, sponsring, föreningsarbete, försäljning samt medlems- och deltagaravgifter. Försäljning utgör en viktig inkomstkälla och en lyckad försäljningsverksamhet kan leda till ökade intäkter vilket i sin tur kan möjliggöra en än bättre idrottslig verksamhet för våra barn, ungdomar och A-lag.

FÖRENINGS- IDROTTSJOBB
Valborg 30 april